Vasik er kendt for stor fleksibilitet og, ikke mindst stabilitet. Kort sagt, en aftale er en aftale, og opstår der et akut behov hos en af vores faste kunder, giver vi garanti for, at vi altid kan stille med en ekstra vagt eller udføre et ekstra vagttilsyn med kort varsel.
Som beskrevet under kvalitet, benytter vi en række værktøjer til at sikre overholdelsen af en aftale, men også at vi leverer en ensartet ydelse af høj kvalitet til alle typer opgaver. Vi arbejder engageret og struktureret, og netop det faktum betyder, at vi altid er omstillingsparate og nemt kan ændre i vores ydelser for en kortere eller længere periode.
Den verden vi lever i er under konstant forandring. Det kan betyde, at en kunde har behov for en ekstra vagt, eller at vagten i en periode ændrer fokus i forhold til opgaven eller udfører sine tilsyn på et andet end det aftalte tidspunkt. Vasik tilbyder denne fleksibilitet til sine kunder.
Vasik er et af de få vagtselskaber, som også er ISO-certificeret indenfor livvagt.
Vasik løser i dag adskillige livvagtopgaver og direktionsbeskyttelse for blandt andet nogen af Danmarks største finansielle virksomheder og flere andre store erhvervsvirksomheder, samt eksklusive events.
I Vasik tager vi VIP-beskyttelse meget seriøst og under ingen omstændigheder benytter vi livvagter, som ikke har en minimumsuddannelse hos en af de anerkendte livvagtuddannelsesinstitutioner.
Vores Team af livvagter sætter sig grundigt ind i opgaven inden vi påtager os dette ansvar og udfærdiger SOP og andre nødvendige forholdsordrer inden vi påbegynder selve livvagtopgaven.
Vi elsker at blive udfordret og ingen opgave er umulig, vi finder den rigtige løsning og ofte kombineret med teknisk udstyr/support, hvorved vi sammen med kunden skaber den bedste og mest fordelagtige løsning.
Vasik har i dag flere landsdækkende aftaler hvor vi leverer vagtydelser i hele landet.
Kontakt os for et uforpligtende møde om de løsninger og muligheder vi kan tilbyde Dem.
I Vasik tilstræber vi konstant at benytte de bedste og smarteste løsninger for både vores kunder og medarbejdere, således medbringer vores medarbejdere kun en arbejdsstation i form af en smartphone.
Udover at anvende en smartphone til alm. kommunikation, modtages og behandles alarmudrykningerne via en intelligent alarm APP som sikrer vagten de nødvendige informationer og korrekt elektronisk rapportering til kunden.
På samme måde benyttes Security Management Systemet ”Guardtools” til styring af alle vores vagtopgaver, elektronisk rapportering og dokumentation.
Bestil et besøg af en af vores vagtkonsulenter
Få en uforpligtende præsentation af Vasik ApS og de muligheder vi
kan tilbyde dig bl.a. med stor fleksibilitet, som starter her: